صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

گروه فرهنگی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری طرح آموزشی «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری طرح تابستانه نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان اظهار کرد: این طرح از پانزدهم تیرماه سال جاری لغایت 25 شهریور ماه در 5 بقعه شهرستان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود افزود: امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع)، امامزاده اهل بن علی(ع)، امامزاده محسن(ع) و امامزاده یحیی(ع) بقاع مجری طرح در سطح شهر همدان هستند.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در اجرای این طرح از مربیان و اساتید مجموعه اوقاف و دستگاه‌های دیگر استفاده خواهد شد ادامه داد: برگزاری برنامه‌های قرآنی ، اخلاق، احکام و ... با استفاده از 10 مربی مجرب انجام خواهد گرفت.
رئیس اداره اوقاف همدان با بیان اینکه ثبت نام در این طرح از اوایل تیر ماه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه آغاز خواهد شد گفت: پیش بینی می شود امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور هزار نفری مردم همدان در این طرح باشیم.
وی یکی از بزرگ ترین خطر‌های امروز جامعه را گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها دانست و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.
حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: بر همین اساس طرح «زندگی به رنگ خدا»ویژه خواهران در جوار آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسین(ع) با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف همدان با بیان اینکه سال گذشته 350 نفر در این طرح شرکت داشتند یادآور شد: این طرح از هفته آینده با حضور اساتید مجرب از حوزه‌های علمیه خواهران در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود که پیش بینی حضور 300 نفر از خواهران در این طرح دور از ذهن نیست.
انتهای پیام