صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

گروه جامعه ــ دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از امضای تفاهم‎نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق توسط وزرای کشور دو طرف به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی، تا چند روز آینده خبر داد.


 
به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ ظهر امروز دوشنبه جلسه‌ای با محوریت حل مسائل و آسیب‌ها در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) به ریاست حیدری دبیر این ستاد برگزار شد.
 
حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در حاشیه این نشست از امضا تفاهم‎نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق توسط وزرای کشور دو طرف به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی، تا چند روز آینده خبر داد و گفت: پیش نویس تفاهم نامه قبلا توسط دو هیات ایران و عراق تهیه شده است.

در این نشست که با حضور حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و تعدادی از دبیران و مدیران ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شد، مشکلات زائرین اربعین حسینی از جمله در خصوص بیمه زائر، دسترسی به خدمات بانکی و ارتباطات مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین برای حل مشکلات مرتبط با حوزه‌های بانکی، حمل و نقل، ارتباطات و اپراتور‌های تلفن همراه و بیمه، اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب توسط بیمه مرکزی، مخابرات، بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری شد.
 
انتهای پیام