صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۴۰۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
رشیدی‌نیا خبرداد:

گروه اجتماعی ـ مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان از فراخوان انتصاب سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها به دستور استاندار خبرداد.

به گزارش ایکنا از لرستان، بهرام رشیدی‌نیا، مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان امروز، 30 خرداد در جمع خبرنگاران از فراخوان انتصاب سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها به دستور استاندار خبرداد و گفت: جمع کثیری از کارکنان استانداری دانش‌آموخته مقاطع تحصیلی عالی هستند و سال‌ها تجربه حضور در کارگروه‌ها و شوراهای مختلف به‌عنوان کارشناس مسئول را دارند.
وی اظهارکرد: شورای معاونین استاندار و شخص استاندار لرستان از ابتدای حضور در استان تأکید ویژه‌ای به استفاده از نیروهای درون‌سازمانی استانداری داشته‌اند و بنا بر همین اصل، هفته گذشته شاهد خاتمه مأموریت 15 نفر از بخشداران و معاونین فرماندار مأمور از دستگاه‌های دیگر بودیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با توضیح این‌که توجه مناسب به کارشناسان و پرسنل باتجربه درون سازمان استانداری همواره از خواسته‌های اين كاركنان و همچنين طبق مفاد بخشنامه‌های رسمی مديريت ارشد وزارت كشور بوده است، گفت: با ابتکار استاندار لرستان و با پیگیری معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برای نخستین‌بار و در راستای اجرای دستورالعمل‌های وزارت کشور در خصوص انتصاب پُست‌های مدیریتی توسط کارکنان این سازمان، فراخوانی جهت انتصاب بخشداران خطاب به کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها صادر شد.
رشیدی‌نیا با بیان این‌که انتصاب سمت بخشداری شرایط و ضوابطی دارد، گفت: با لحاظ کردن این ضوابط و شرایط، کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها که خود را واجد شرایط لازم می‌دانند اعلام آمادگی خواهند کرد و در مرحله بعد با انجام مصاحبه و ارزیابی، در خصوص انتصاب آنان اتخاذ تصمیم خواهد شد.
وی با توضیح این‌که این ابتکار برای نخستین‌بار در کشور انجام می‌گیرد، گفت: اجرای این فراخوان موجب افزایش انگیزه کار برای پرسنل استانداری و فرمانداری‌ها و بهره‌وری بیشتر از تجربیات اندوخته شده خواهد شد.

انتهای پیام