صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

گروه فرهنگی ـ مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان تا دهم تیرماه امسال تمدید شد.

 

به گزارش ایکنا از لرستان، بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی و با توجه به درخواست‌های متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، مهلت ارسال آثار به این رویداد تا ١٠ تیرماه امسال تمدید شد .
بنا بر این گزارش، شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌بایست تا زمان اعلام شده و فقط از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی lorestan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و دبیرخانه از پذیرش آثاری که از طریقی غیر از سامانه ارسال شود معذور است.
یادآور می‌شود، شانزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلت، نسخ برگزار می‌‏شود.آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال تصویر آثار تا دهم تیرماه سال‌‌جاری اعلام شده است و نتیجه مرحله اول و انتخاب آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله دوم تا اواخر تیرماه امسال اعلام می‌‏شود.
آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۷ تیرماه امسال و آخرین مهلت تحویل اصل آثار راه‌یافته به مرحله داوری نهایی دهم تیرماه امسال اعلتم شده است.همچنین گشایش نمایشگاه از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه و اختتامیه جشنواره نیز ۲۷ تیرماه امسال اعلام شده است.
این جشنواره ملی با همکاری استانداری لرستان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، شهرداری خرم‌آباد، صدا و سیمای لرستان، مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین کاسیت، شعب انجمن خوشنویسان لرستان و حوزه هنری لرستان برگزار می‎شود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی خوشنویسی رضوی می‌توانند آثار خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام