صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

گروه معارف - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره «فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی»، آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۹ تیرماه جاری اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از ارشاد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در دو محور فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین بهره گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می شود.
وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا ١٩ تیرماه جاری است و اسامی فیلم های منتخب جشنواره ٢٨ مرداد پایگاه الکترونیکی جشنواره اعلام می شود.
جوادیان زاده گفت: جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی به میزبانی یزد ۱۴ شهریور با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.
دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی تصریح کرد: ثبت نام و ارسال آثار از طریق تارنمای شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir صورت می گیرد و شرکت در جشنواره، برای همه سازمان های دولتی، ارگانها، مراکز خصوصی و عموم آزاد است.

انتهای پیام