صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
شامگاه امروز؛

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ صد و دومین محفل هفتگی انس با قرآن شهرستان شادگان شامگاه امروز سه‌شنبه 5 تیرماه در مسجد رسول اکرم(ص) شهرک شهید منتظری شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، شامگاه امروز سه‌شنبه 5 تیرماه، صد و دومین محفل هفتگی انس با قرآن شهرستان شادگان برگزار خواهد شد. مسجد رسول اکرم(ص) شهرک شهید منتظری میزبان این محفل قرآنی است که ساعت 21:30 امروز 5 تیرماه با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

علی شراط، مجتبی فرسانی و حسین مجدمی قاریان این محفل قرآنی هستند.

اسماعیل جنامی‌پور هماهنگ کننده این محافل قرآنی هفتگی با اشاره به استقبال خوب مردم از این محافل گفت: این حرکت بحمدالله در سطح شهرستان شناخته شده است؛ به طوری که محافل قرآنی ما تا دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌ است و مردم متقاضی برگزاری این جلسات در خانه‌ها، حسینیه‌ها و مساجد هستند.

وی اظهار کرد: از برخی شهرستان‌ها نیز برای اجرای برنامه تقاضا داشتیم و استقبال به گونه‌ای است که پیشنهاد شده است این محافل دو بار در هفته برگزار شود.

یادآور می‌شود؛ این محافل قرآنی به همت تعدادی از جوانان قاری و حافظ قرآن شادگان به صورت سيار سه شنبه هر هفته در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شوند و کسانی که علاقه‌مند به میزبانی از این برنامه قرآنی در منزل، حسینیه، مسجد و یا محل خاص مورد نظر خود هستند می‌توانند آمادگی خود را جهت برگزاری این برنامه به مجریان محفل اعلام کنند.

انتهای پیام