صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۷۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
رئیس حوزه هنری قزوین:

گروه اجتماعی- رئیس حوزه هنری قزوین گفت: امروز در فضایی زندگی می‌کنیم که هرروز با سبک و سیاقی جدید جنایت‌های پیچیده فرهنگی از سوی دشمنان بیشتر می‌شود و از همین رو نام حقوق بشر آمریکایی، حقوق ضد بشر آمریکایی را تداعی می‌کند.

 

به گزارش ایكنا از قزوین، علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین، ظهر امروز 12 تير در ویژه‌برنامه «محفل خاطره گویی قربانیان حقوق بشر آمریکایی» که با حضور مسئولان استانی و بسیج اقشار در سالن سینما بهمن برگزار شد، اظهار کرد: امسال خداوند این توفیق را نصیب ما کرده که میزبان کنگره شهدا در استان قزوین باشیم، شهدای شاخصی که نام آن‌ها همچون ستاره بر تارک آسمان هستی می‌درخشد.
وی افزود: جنایتکاران نمی‌توانند حرف از انسانیت بزنند چراکه آنان قتل و غارت بومیان آمریکا، تجاوز به کشورها به‌ویژه ملت‌های مسلمان خاورمیانه در کارنامه‌شان دارند به همین دلیل باید گفت: حقوق ضد بشر آمریکایی است.
رئیس حوزه هنری استان یادآور شد: امروز در فضایی زندگی می‌کنیم که هرروز با سبک و سیاقی جدید جنایت‌های پیچیده فرهنگی از سوی دشمنان بیشتر می‌شود و از همین رو نام حقوق بشر آمریکایی، حقوق ضد بشر آمریکایی را تداعی می‌کند.
وی ابراز کرد: امیدواریم این جلسات مقدمه‌ای برای دستیابی به اهداف شهدا باشد و با این بصیرت بتوانیم در کوران و پیچیدگی‌های امروز دچار انحراف نشویم.
هوشمند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی چهار دهه با استقامت ایستاده و آمریکای جنایتکار از هیچ خیانتی علیه این نظام کوتاه نیامده اما وعده الهی است که جهان از آن مؤمنین است.

انتهای پیام