صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۷۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ۱۹ تا ۲۱ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 19 تا 21 تیرماه جاری به‌ میزبانی مركز آموزش علوم و فنون برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه شیراز میزبان برگزیدگان مرحله مقدماتی استان‌های اصفهان، كرمان و فارس است، افزود: 350 نفر در بخش همسران و فرزندان بالای 15 سال و زیر 15 سال به رقابت می‌پردازند.
رضایی با یادآوری اینكه مرحله مقدماتی این مسابقات طی در خردادماه گذشته در تمام یگان‌های نزاجا برگزار شد، گفت: برگزیدگان مرحله مقدماتی به مرحله منطقه‌ای و برگزیدگان مرحله منطقه‌ای نیز به مرحله نیروی زمینی و در نهایت برگزیدگان آن نیز به مرحله ارتش جمهوری اسلامی راه پیدا خواهند كرد.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس ادامه داد: در مسابقه مرحله مقدماتی مركز آموزش علوم و فنون ۱۵۰ نفر از خانواده‌های كاركنان در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و كل، قرائت، تفسیر، مفاهیم و اذان به رقابت پرداختند.
وی در ادامه زمان برگزاری مرحله نیروی زمینی را مردادماه امسال و مكان آن را مشهد مقدس اعلام كرد و گفت: مرحله ارتش جمهوری اسلامی نیز با حضور برگزیدگان تمام نیروهای ارتش اعم از نهاجا، نزاجا، پدافند در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام