صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۸۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

گروه جهاد و حماسه ــ با انتقال ابدان مطهر ۱۶شهید شناسایی شده دفاع مقدس به استان‌های اصفهان، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، کرمانشاه و همدان، مردم شهید پرور این استان‌ها میزبان مراسم استقبال و تشییع شهدا خواهند بود.

 

 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و نورانی ۱۶ شهید دفاع مقدس که اخیرا توسط کمیته جستجوی مفقودین کشف شده بودند؛ شناسایی شدند. با انتقال ابدان مطهرشهدای شناسایی شده به استان‌های اصفهان، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، کرمانشاه و همدان، مردم شهید پرور این استان‌ها میزبان مراسم استقبال و تشییع و تدفین این شهدای گران‌قدر خواهند بود.

اسامی و مشخصات شهدا به شرح ذیل اعلام می گردد:

استان اصفهان میزبان ۱۰ شهید گرانقدر

شهید سید محمد علی مهاجری، فرزند سید حسین، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان در سال ۶۱ و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید حیدر علی غلامی، فرزند حسین، متولد ۱۳۳۵، اعزامی از نجف آباد استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان در سال ۶۱ و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید سید مهدی مرتضوی، فرزند هاشم، متولد ۱۳۴۴، اعزامی از درچه استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید سید رسول حسینی، فرزند سید حسن، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان اصفهان است این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید فرزاد سلطانی، فرزند خسرو، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات بیت‌المقدس و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسید.

شهید عباس محقق طباطبایی، فرزند زین العابدین، متولد ۱۳۳۸، اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید رمضانعلی ضیایی، فرزند حسین علی، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از مبارکه استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۱۳۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید محمدرضا میرزا امیری میر همایونی، فرزند عباسعلی، متولد ۱۳۴۴، اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید سید منصور معین الدینی، فرزند سید مهدی، متولد ۱۳۴۲، اعزامی از فریدن استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید حسین عطائی کچوئی، فرزند عوض علی، متولد ۱۳۱۹، اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

نکته قابل توجه اینکه ۵ تن از این شهدا، نوجوان و در سنین بین ۱۳ تا ۱۸ سال بوده‌اند؛ شهید سید رسول حسینی دانش‌آموز سوم متوسطه، شهید محمدرضا میرزاامیری دانش‌آموز اول راهنمایی، شهید سید منصور معین‌الدین دانش‌آموز مقطع متوسطه، شهید فرزاد سلطانی دانش‌آموز مقطع متوسطه و شهید رمضانعلی ضیایی نیز اسامی پیکرهای مطهر نوجوانانی است که همگی در عملیات رمضان به شهادت رسیده و پیکرهای مطهر آنان پس از ۳۶ سال چشم‌انتظاری خانواده‌هایشان در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

استان سمنان میزبان ۱ شهید گرانقدر

شهید محمد علی عامریون، فرزند حسین، متولد ۱۳۴۲، اعزامی از شهرستان شاهرورد استان سمنان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۴ به جنگ اعزام و در عملیات ایذائی والفجر۸ و در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسید.

استان کرمانشاه میزبان ۱ شهید گرانقدر

شهید عباس ملکشاهی، فرزند جعفر، متولد ۱۳۴۴، اعزامی از ارومیه است. این شهید بزرگوار در سال ۶۶ به جنگ اعزام و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید.

استان خراسان رضوی میزبان ۲ شهید گرانقدر

شهید علی گنج‌بخش، فرزند حسین، متولد ۱۳۴۱، اعزامی از مشهد است. این شهید بزرگوار در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.

شهید غلام رسول بابکی کالشور، فرزند بابک، متولد ۱۳۳۷، اعزامی از مشهد است. این شهید بزرگوار در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

استان همدان میزبان ۱ شهید گرانقدر

شهید محراب سهرابلوئی، فرزند نعمت ا...، متولد ۱۳۴۷، اعزامی از استان همدان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

استان زنجان میزبان ۱ شهید گرانقدر

شهید ابراهیم نجفی، فرزند تقی، متولد ۱۳۴۱، اعزامی از استان تهران است. این شهید بزرگوار در سال ۶۴ به جنگ اعزام و در عملیات والفجر۸ و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام