صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
همزمان با دهه کرامت؛

گروه فرهنگی - رئیس جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان همدان از برگزاری ۳۰ گفتمان دینی در مساجد و ۱۵۰ جشن محوری در هیئات مذهبی همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد.

شبنم هادیان، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت برنامه‌های متنوعی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و حفظ حریم خانواده، نمایشگاه اپلیکشین «چشم سوم» در حوزه اشتغال زنان، فرزند آوری، فمنیست و آسیب‌های حوزه زنان در پیاده راه بوعلی برپا خواهد شد.
هادیان از برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «دختران ماه» محوریت اردوی یک روزه ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهر همدان به اردوگاه ابوذر و تقدیر از دختران نمونه در 24 تیر ماه با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خبر داد.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب در پیاده راه بوعلی ویژه دختران، مسابقه کتاب خوانی و نشست تخصصی نقد کتاب از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب است.
وی ابراز کرد: نصب بنر‌هایی با جملات عفاف و حجاب و تکریم خانواده با آرم جمعیت در پیاده راه بوعلی و برپایی غرفه پاسخ گویی به شبهات، احکام و سوالات شرعی با حضور کارشناسان خانم در این مکان همراه با اعطا آثار خوشنوسی به بانوان حاضر در غرفه از دیگر برنامه های این جمعیت است.
هادیان بیان کرد:همزمان با دهه کرامت، 30 گفتمان دینی در مساجد و 150 جشن محوری در هیئات مذهبی استان با تقدیر از دختران نمونه برگزار خواهد شد، همچنین برگزاری نشست تخصصی بانوان فرهیخته با بررسی علل افزایش سن ازدواج در 27 تیر ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های این مجموعه در این ایام است.
انتهای پیام