صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران روزهای پایانی تیرماه با حضور بیش از ۴۰۰ متسابق در ساری خبر داد.

حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور بیش از ۴۰۰ متسابق در بخش  آقایان و بانوان در باشگاه برق ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات نخبگان قرآنی در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، دعاخوانی، اذان، قرائت و ترتیل به رقابت می‌پردازند، افزود: این دوره از مسابقات به مدت چهار روز با حضور بیش از ۴۰۰ متسابق در بخش  آقایان و بانوان در ساری برگزار می‌شود.

حیدری با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته در استان برای اعزام به مسابقات کشوری معرفی می‌شود، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش برادران، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 تیرماه و در بخش بانوان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی اوقاف یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی قرآنی استان است بنابر این برای برگزاری مسابقات باشکوه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه های فرهنگی تمام ظرفیت خود را در این زمینه به‌کار گیرند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تعداد موقوفات قرآنی در استان اندک و بسیار ناچیز است، عنوان کرد: رسانه‌ها برای تشویق واقفین به موقوفات قرآنی بیشتر تلاش کنند و از ظرفیت رسانه‌ای خود در این راستا نهایت بهره را ببرند.

 انتهای پیام