صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۹۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
در سه ماهه نخست امسال انجام شد؛

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط یک هزار و 159 طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 858 متر فرش، گلیم و تابلو فرش بافته‌ شده است.  

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یک هزار و 159 طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است، گفت: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌کنیم با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را فراهم کنیم. 
 
وی ادامه داد: با ارائه تسهیلات 5 ‌تا 15 میلیون تومانی طرح فرش‌بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌منظور درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد و با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی ایجاد می‌شود. 
 
صفری افزود: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان در سه ماهه اول سالجاری یک هزار و 31 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشته است. 
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: فرش‌های تولیدی از جمله فرش، گلیم و تابلو فرش در سه ماهه اول امسال بیش از 674 میلیون تومان به فروش رسیده است. 
 
انتهای پیام