صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۰۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

گروه اجتماعی – مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام بر ضرورت رسیدگی به وضع معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: مردم از لحاظ معیشت اقتصادی در تنگنا هستند و مسئولین باید پیام مردم را دریافت کنند.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام اظهار کرد: در این برهه زمانی دشمن هجمه سنگینی در مباحث فرهنگ، خانواده، روابط اجتماعی و سبک زندگی اسلامی ایرانی علیه مردم ایران وارد می‌کند.
مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: اگر بخواهیم در مقابل این هجمه‌های دشمن درست و منطقی ایستادگی کنیم باید حوزه‌ها روش های کیفی از لحاظ علمی، معنوی و اخلاقی داشته باشند تا هر طلبه بتواند به رسالت اصلی خود که تبلیغ دین خداست، به خوبی عمل کند و در مقابل هجمه‌های دشمن بایستد.
وی اضافه کرد: امام صادق(ع) در نهضت علمی و فرهنگی توجه به رشد علمی و اخلاقی شاگردان داشتند و شاگردانی بر اساس همین معیارها تربیت کردند که در اقصی نقاط دنیای اسلام که بتوانند اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و در مقابل شبهات و هجمه‌های بیگانگان بایستند.
مرادبیگی با بیان این که حوزه علمیه باید محلی برای ایجاد امید، نشاط و دلگرمی مردم باشد، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه استان باید تقویت شوند تا طلابی را تربیت کنند که در مقابل شبهات و هجمه‌های دشمن علیه اسلام، خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی ایستادگی کنند.
مدیر حوزه علمیه ایلام عنوان کرد: مردم از لحاظ معیشت اقتصادی در تنگنا هستند و مسئولین باید پیام مردم را دریافت کنند. مقام معظم رهبری فرمودند که «مطالبات مردم و مشکلات معیشتی اقتصادی آن‌ها موردتوجه مسئولیت قرار گیرد».
انتهای پیام