صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

گروه اجتماعی ـ كاروان خادمان آستان قدس رضوی در نخستین روز دهه كرامت در شهرهای شیراز، زرقان، نورآباد ممسنی و بیضا حضور می‌یابند.

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان خادمان آستان قدس رضوی با عنوان «زیر سایه خورشید» كه از روز گذشته، 23 تیرماه وارد شیراز شدند، امروز در 4 شهر شیراز، زرقان، نورآباد ممسنی و بیضا حضور می‌یابند.
این كاروان به 4 گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و شامل گروه یك به نام شهید مسعود رضایی، گروه دوم به نام شهید دادالله شیبانی، گروه سوم به نام شهید روزیطلب و گروه چهارم به نام شهید عبدالله اسكندری نامگذاری شده‌اند.
گروه یك صبح امروز، 24 تیرماه در بیمارستان نمازی و حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) جهت شركت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی حضور یافت و از ساعت 15 امروز راهی شهر زرقان شده است تا در آنجا به اجرای برنامه بپردازد.
گروه دو، امروز را در شهرستان نورآباد ممسنی به سر می‌كند و در این شهرستان در برنامه‌های متنوعی نظیر حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، منزل شهدا، بیمارستان شهرستان، زندان، ورزشگاه، مناطق محروم، بقاع متبركه و پارك شهر اجرا كرده و یا خواهد كرد.
گروه سوم صبح امروز ابتدا به پادگان احمدبن موسی(ع) سپاه شیراز رفت و در ادامه همراه با گروه یك در برنامه غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شركت كرد و امشب نیز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) حضور خواهد یافت.
گروه چهارم هم از صبح امروز در شهر بیضای سپیدان حضور یافته است و در برنامه‌های مختلفی نظیر «به رسم ادب»، «دلدادگان امام رضا(ع)»، «دیدار با مداحان»، «آغوش پدرانه»، «عروسك قشنگ من»، «شكوفه‌های نور»، «بزم حجاب فاطمی» و «بزم نور» روستای بانش حضور می‌یابد.
انتهای پیام