صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۱۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی جامع و هوشمندانه است گفت: طرح تحول فرهنگی محلات یک نقطه عطف در این حوزه است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت‌الاسلام علی شکری،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته 26 تیر در دیدار با فرماندار سمنان در دفتر وی، با بیان اینکه طرح تحول فرهنگی محلات نقطه عطف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و یکی از مهم‌ترین طرح‌های تبلیغات اسلامی در یک دهه اخیر است،گفت: این طرح با استقبال خوب مردم آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه دغدغه آسیب‌های اجتماعی و راه‌حل‌های عملی در کاهش آن‌ها، پایه و اساس طرح تحول فرهنگی محلات محسوب می‌شود، افزود: طرح تحول اجتماعی، فرهنگی با همکاری وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که آسیب‌های اجتماعی را در پنج گروه اصلی طبقه‌بندی و آن‌ها را مورد دغدغه خویش قرار دادند، یاداور شد: این طرح به دنبال رفع آسیب‌های اجتماعی طبق منویات و نگرانی‌های معظم له است.

شکری ادامه داد: این طرح شامل اعزام روحانی، برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و برنامه‌های ترویج بر پایه سبک زندگی اسلامی است که دوری از آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌کند.

وی خواستار همراهی نهادهای اجرایی سمنان با طرح تحول فرهنگی در محلات شد و گفت: اجرای برنامه‌های محوری در آگاهی‌رسانی خانواده به‌صورت محله محور، اساس اجرای طرح مذکور است که قطعاً با همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر آن موفق خواهیم بود.انتهای پیام