صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۱۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

گروه سیاسی - مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات مرصاد تسویه حساب بین نیروهای اسلام و کفر بود، گفت: عملیات مرصاد طومار نفاق را درهم پیچید.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جعفر همتی، مشاور عالی استاندار کرمانشاه امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با محوریت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، گفت: یکی از سرنوشت‌سازترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس عملیات مرصاد بود.
وی با اشاره به خدمات منافقان به صدام افزود: صدام قصد داشت در مدت یک هفته ایران را تسخیر کند و بخش‌های عرب نشین آن را جدا سازد که این امر توهمی بیش نبود.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: منافقان کشور را می‌شناختند و باتوجه به نفوذی که داشتند اقداماتی را انجام دادند اما عملیات مرصاد تسویه حساب بین نیروهای اسلام و نیروهای کفر بود.
همتی با بیان اینکه منافقین نیروهای خود را از سراسر دنیا فراخواندند و بعد به سمت کرمانشاه حرکت کردند، گفت: منافقین فکر می‌کردند با 5 هزار نیرو می‌توانند ایران را به تصرف خود درآورند.
وی افزود: بعد از اعلام امام(ره) برای مقابله با منافقین خیل عظیم مردم به سمت کرمانشاه آمدند و در نتیجه عملیات مرصاد رقم خورد که در این عملیات یک هزار و 304 منافق کوردل به هلاکت رسیدند.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: عملیات مرصاد طومار نفاق را بطور کامل درهم پیچید.
همتی در پایان بر اجرای برنامه‌های مناسب سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد تأکید کرد.
انتهای پیام