صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه استان بوشهر گفت: خدمت صادقانه به مردم يک وظيفه و توفیق الهی است که تحقق این امر دعاها را زودتر به اجابت مي رساند.

علی سلطانی، مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه استان بوشهر در حاشیه اعزام حجاج تمتع 97 در گفت و گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با تاکید بر اینکه فرصت ها را در خدمت رساني به مردم بايد مغتنم شمرد، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم يک وظيفه و توفیق الهی است که تحقق این امر دعاها را زودتر به اجابت مي رساند.

وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) فرمودند: «در خوشحال کردن مردم بسیار بکوشید تا خدا در قیامت خوشحالتان کند»، افزود: عشق به خدمت رساني به مردم بايد سرلوحه كارها در تمامی بدنه جامعه قرار گيرد و خدمت رساني صادقانه به مردم موجب عاقبت به خيري در دنیا و آخرت می شود.

اعزام 3 کاروان حجاج بوشهری به سرزمین وحی

مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه استان بوشهر به اعزام 3 کاروان حجاج بیت الله الحرام 97 از محل فرودگاه بین المللی این شهر به مقصد شهر مدینه اشاره کرد و گفت: کاروان 231 نفری زائران حج تمتع ویژه شهرستان های دشتستان و عسلویه، کاروان 210 نفری زائران حج تمتع ویژه شهرستان های کنگان و گناوه، کاروان 253 نفری زائران حج تمتع ویژه شهرستان های تنگستان، دشتی و بوشهر طی 3 پرواز ایرانی شرکت هواپیمایی «ایران ایر» به کشور عربستان سعودی اعزام شدند.

سلطانی در پایان یادآور شد: نخستین کاروان زائران حج تمتع 97 شامل کاروان 222 نفری شهرهای بوشهر و عسلویه طی پرواز «ایران ایر» به مدینه منوره اعزام شدند.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: حسین شریفی نسب

انتهای پیام