صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
امامی:

گروه اجتماعی - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، قیمت نان افزایش نخواهد یافت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صبح امروز 31 تیرماه در شورای سیاست‌گذاری آرد و نان استان که در دفتر معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با حضور دستگا2های ذیربط برگزار شد، با اشاره به اینکه چهار سال است که قیمت نان افزایش نیافته و لازم است افزایش پیدا کند، بیان کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور طبق دستور رئیس جمهور و توجه به طبقات پایین جامعه، قیمت نان در سطح کشور افزایش نخواهد یافت.
وی افزود: برای جبران خسارت وارد شده به نانوایان قطعا مکانیزم‌های دیگری تدارک دیده می‌شود.
امامی در خصوص خرید گندم و سن‌زدگی آن، یادآوری کرد: کیفیت آرد و گندم در برخی از مقاطع کاهش می‌یابد.
در ادامه معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه امسال جهار هزار و 311 مورد بازرسی از بخش آرد و نان انجام شده که 76 پرونده تشکیل و 92 مورد تخلف کشف شد.
حسن شمسی‌پور ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 736 میلیون و 828 هزار ریال بوده که 17 مورد گرانفروشی، چهار مورد کم فروشی، چهار مورد تقلب، 18 مورد عدم درج قیمت، 32 مورد عدم رعایت بهداشت، شش مورد عرضه خارج از شبکه و 11 مورد سایر موارد گزارش شده است.
وی بیان کرد: در صورت پایین بودن کیفیت نان و با نظارت‌هایی که از سوی صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و بهداشت صورت می‌گیرد در صورت تخلف با واحد مربوطه برخورد می‌شود.
انتهای پیام