صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

گروه فعالیت‌های قرآنی - کلنگ احداث دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان این شهرستان امروز، یکم مرداد ماه به زمین‌زده شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کلنگ احداث دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان مریوان امروز، یکم مرداد ماه در این شهرستان به زمین زده شد.
وی با اشاره به آغاز عملیات احداث دارالقرآن مریوان افزود: این دارالقرآن کریم با 213 مترمربع زیربنا در این شهرستان احداث می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه امیدواریم با احداث این دارالقرآن کریم زمینه توسعه و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی فراهم شود، بیان کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌های قرآنی سعی داریم سرانه امکانات فرهنگی شهرستان را نیز افرایش دهیم.
وی در پایان به اعتبار مورد نیاز این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: 15 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این طرح از محل تملک دارایی‌ها و منابع مالی سال ۹۶ این سازمان تامین و هزینه می‌شود.
انتهای پیام