صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
ابدالی‎پور خبرداد:

گروه فرهنگی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در لرستان، گفت: طرح اوقات فراغت هم‌اکنون در تعداد ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در حال اجراء است.

 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان یک‎شنبه، 31 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 400 کانون فرهنگی و هنری مسجد در لرستان، گفت: طرح اوقات فراغت هم‌اکنون در تعداد 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در حال اجراء است.
وی با بیان این‌که طی بازرسی‌های کارشناسان دبیرخانه فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مجری طرح اوقات فراغت بررسی می‌شود، افزود: با بررسی پارمترهای مورد نظر کانون فرهنگی و هنری موفق شناسایی و در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
ابدالی‌پور، در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد لرستان خبرداد و اظهارکرد: در این مراسم از هر شهرستان استان 10 کانون فرهنگی برتر معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرد. همچنین در این بازرسی‌های میدانی کانون‌های فرهنگی و هنری غیر فعال شناسایی و تعیین تکلیف خواهند شد.
وی تصریح کرد: بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مجری طرح اوقات فراغت، با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرارداد طرح اوقات فراغت منعقد شده است.

برگزاری کلاس‌های کانون‌های مساجد براساس نیاز جوانان و نوجوانان مناطق
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، اظهارکرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، شناسایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان، بصیرت‌افزایی، مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان و غنی‌سازی اوقات فراغت از اهداف طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی با اشاره به این‌که امسال مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برنامه‌های هنری و فرهنگی بوده است، افزود: کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، قرآنی، بصیرت‌افزایی، ورزشی، علمی و... به‌همت کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد برگزار شده است.
ابدالی‌پور یادآور شد: سعی شده است کلاس‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان براساس نیاز جوانان و نوجوانان هر منطقه برگزار شود.

پایان پیام