صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

گروه فعالیت‌های قرآنی- یک حافظ بیرجندی با بیان اینکه آرامش، ارمغان قرآن در زندگی است، گفت: باتوجه به امکانات و ابزار امروزی می‌توان قرآن را با روش‌های نوین به کودکان آموزش داد.

زینب کوهدو، یک حافظ بیرجندی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی اظهار کرد: حافظ 11 جزء از قرآن کریم هستم و تا حفظ کامل این راه را ادامه خواهم داد.
وی افزود: در خانواده‌ای رشد کرده‌ام که برادران و خواهرانم مفسر و حافظ هستند و پدر و مادرم با وجود بی سوادی بسیار به من و خواهر و برادرانم برای قرار گرفتن در این راه کمک کردند.
وی با بیان اینکه آرامش ارمغان قرآن در زندگی است، تصریح کرد: تا پایان عمر به حفظ قرآن ادامه خواهم داد تا به آرامش حقیقی دست یابم.
این حافظ قرآن در خصوص توکل به خداوند، بیان کرد: در قرآن کریم آمده است که زمانی که حضرت زکریا ناامید شدند، روی به پروردگار آوردند و فرمودند: «فقط خداوند شنوای دعاهای بندگان است».
کوهدو اظهار کرد: مهم ترین اصل در تربیت فرزند، توجه و تمسک به قرآن است چرا که این کلام الهی معجزاتی دارد که سراسر زندگی انسان را فرا می‌گیرد.
وی به تدریس‌های خیریه خود نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در مجتمع الزهرا(س) بیرجند برای نابیانابان و کم بینوایان و همچنین در موسسه قرآنی تسنیم برای کودکان، حفظ قرآن را تدریس می‌کنم.
این حافظ قرآن با تاکید بر نقش خانواده‌ها در تربیت قرآنی فرزند، تصریح کرد: از خانواده‌ها تقاضا دارم که فرزندان خود را به خواندن و حفظ قرآن تشویق کنند تا اثرات آن را در زندگی خود ببینند.
کوهدو با بیان اینکه برکت یکی از معجزات قرآن در زندگی است، خاطرنشان کرد: باتوجه به امکانات و ابزار امروزی می‌توان قرآن را با روش‌های نوین به کودکان آموزش داد.
وی یادآور شد: قرآن کریم حس جاذبه‌ای دارد که اگر کوئدک با آن مانوس شود، تا پایان عمر از آن جدا نخواهد شد.
انتهای پیام