صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۶۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

گروه اجتماعی - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با هدف کسب معرفت و آشنایی بیشتر با آموزه‌های دینی و افزایش بصیرت سیاسی دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده ، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درگفت وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس خبر داد و افزود: این مراسم با حضور جمعی از اساتید هیئت علمی به همراه خانواده هایشان و با حضور مسئول نهاد رهبری و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
واحدی زاده هدف از برگزاری این دوره ها را کسب معرفت و آشنایی بیشتر با آموزه های دینی و افزایش بصیرت سیاسی و همچنین آشنایی با سبک زندگی اسلامی و آموزه های الهی برای تعالی و ارتقای سطح زندگی و رشد فضائل اخلاقی و رفتاری، ایجاد صمیمیت، افزایش همدلی و رشد بهره وری آموزشی و تربیتی در دانشگاه عنوان کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری دوره ها وکلاس های آموزشی برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی نیز برای شرکت کننده گان برگزار شد.
حجت الاسلام واحدی زاده ادامه داد: دوره آموزشی اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح 2 با حضور دکتر علی شیرخانی و سلسله جلسات آموزشی و فرهنگی با موضوع سبک زندگی به همت مسئول نهاد و دوره آموزشی با حضور دکتر حسنی، جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین برنامه های فرهنگی از قبیل زیارت امام زادگان یاسر و ناصربن موسی (ع) ، اجرای مسابقات ورزشی ، فرهنگی و اردوی تفریحی طرقبه و منطقه سیاحتی چالیدره از جمله برنامه های اجرایی در طول دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.
وی گفت: در مراسم اختتامیه نیز گواهینامه های پایان دوره با موضوعات اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح 2 آماده و به هریک از اساتید شرکت کننده در این دوره ها اعطا گردید.
انتهای پیام