صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
استاندار خراسان‌شمالی:

گروه اجتماعی-استاندار خراسان‌شمالی گفت: اعضای شورای قضایی استان در اجرای پرونده‌های خود نباید دنبال مچ گیری از افراد باشند در حالی که تاکنون نیز به دنبال کمک و تعامل بیشتر بوده و هستند.

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز در دیدار رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان، خطاب به این مجموعه اظهارکرد: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.
وی افزود:هر چند تصمیمات قوه قضائیه بسیار پخته است اما بازهم در تعامل با مردم نباید این تصمیمات موجب ناامیدی یا کاهش اعتماد اجتماعی شود بنابراین نقش این قوه بسیار حساس است.
رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست گفت:در هر سنگری که باشیم، باید با تلاش، روحیه جهادی و تفکر انقلابی اهداف مورد نظر را دنبال کنیم و برای رسیدن به این مسیر نیازمند همگرایی همه جانبه و فراگیر در تمامی حوزه ها و بخش های مختلف هستیم.
حجت الاسلام اسد الله جعفری افزود:مهم ترین وظیفه ما ایجاد همگرایی و همراهی با یکدیگر و ارتقای سطح کمی و کیفی آگاهی های مردم است و در این میان یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی مطالبه گری با رعایت تمام جوانب، شأن و جایگاه ، ماموریت و رسالت ها است.