صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۷۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: میوه شیرین سرمایه اجتماعی، اعتماد است و زمانی حفظ و ارتقا می‌یابد که اخلاقیات را سرلوحه کارخود قرار دهیم.

به گزارش ایكنا از فارس، علی ناصری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 21 مردادماه در جلسه این هفته کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با گرامیداشت ۲۲مرداد سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: مهم‌ترین سرمایه انسانی کشور کودکان هستند که توجه ویژه مسئولان به آن‌ها از اغاز تولد تابزرگسالی سبب می‌شود آن‌ها برای انجام فعالیت‌ها در مسیر مشارکت و خرد جمعی گام بردارند.
وی افزود: میوه شیرین سرمایه اجتماعی، اعتماد است و زمانی حفظ و ارتقا می‌یابد که اخلاقیات را سرلوحه کارخود قرار دهیم و قانون‌مدارباشیم به گونه‌ای که قانون تفسیر به مطلوب نشود و همه در مقابل قانون یکسان باشند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: اگر اعتماد بین کارمندان و مدیران سازمان‌های شهرداری از بین رود انجام کارها با مشکل مواجه می‌شود.
ناصری گفت: بررسی اساسنامه پیشنهادی شرکت تهیه، تأمین و نگه‌داری ماشین‌آلات شهرداری شیراز در دستور کار چهل و سومین کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: سازمان موتوری به عنوان یک سازمان درآمدزا توانسته است تجهیزات ویژه موتوری را تامین و تکمیل کند که علاوه بر رفع نیازهای شهرداری در ارائه خدمات در مواقع بحران نیز پیشگام باشد.
وی گفت: بررسی وضعیت نیروها و ماشین‌آلات این سازمان و سوددهی دایر شدن این شرکت به جای سازمان موتوری در دستور کار قرار دارد.
ناصری همچنین افزود: با توجه به وجود بیش از یک هزارو ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهر شیراز، باید با بررسی‌های کارشناسی، تدابیری اندیشیده شود تا در مواقع بحران در زمینه ماشین‌آلات با مشکل روبه‌رو نشویم.
به گفته وی، کمبود وسیله نقلیه برای نظارت بر ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق یکی از دغدغه‌های مشترک شهرداران مناطق شیراز است که در راستای تأمین خودرو باید توجه ویژه شود.
انتهای پیام