صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
۱۲ شهریور؛

گروه فرهنگی - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با اشاره به اینکه هشتمین جایزه ادبی یوسف امسال به صورت استانی برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۲ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از البرز، ابوالفضل اسلامی، 21 مرداد در نشست خبری با محوریت هشتمین جایزه ادبی یوسف در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال، هشتمین دوره «جایزه ادبی یوسف» به صورت استانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه موضوع اصلی داستان‌های ارسالی، «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت»، «مقاومت» و «بیداری اسلامی» است، گفت: بخش ویژه این جایزه با موضوع «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر» برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه تعداد صفحات آثار ارسالی باید حداکثر 15 صفحه باشد، افزود: در داوری آثار، توجه ویژه به داستان‌هایی با موضوعات بومی استان، حماسه آفرینی رزمندگان در عملیات‌ها و یگان‌ها، حوادث شاخص استان، دستاورد‌های استانی دفاع مقدس و شخصیت‌های شناخته شده دفاع مقدس استان از امتیازات ویژه برخوردار خواهد بود.
اسلامی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی نباید قبلا در کتاب و یا نشریه‌ای منتشرنشده باشند، گفت: محدودیتی برای آثار ارسالی وجود ندارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار هوشیار- اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز ارسال کنند.
وی گفت: جوایز این دوره ادبی برای نفر اول دو میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و نفر سوم، 500هزار تومان است و جایزه بخش ویژه برای نفر برتر یک میلیون تومان و نفر تقدیری 500 هزار تومان است.
این مسئول البرز در پایان از همکاری شهرداری کرج و صدا و سیمای البرز در برگزاری این جشنواره سخن به میان آورد و گفت: اختتامیه جشنواره 12 شهریور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام./