صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۸۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

گروه فرهنکی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی مجوزدار در لرستان، گفت: دو هزار و ۷۰۰ مداح در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که بالغ‌بر دو هزار و ۵۰۰ نفر آن‌ها در ایام محرم در این هیئت‌ها مداحی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‎امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به فعالیت دو هزار و 500 هیئت مذهبی مجوزدار در لرستان، گفت: این هیئت‌های مذهبی مجوزدار در ایام محرم در قالب هیئت‌های زنجیرزن و سینه‌زن به عزاداری می‎پردازند.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی استان در راستای برپایی هرچه بهتر موکب‌ها، استقبال و بدرقه زائرین، فضاسازی استان، اجرای منظم و منسجم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ظرفیت بالایی برای استان محسوب می‌شوند.
حجت‌السالام مهدوی همچنین از ثبت دو هزار و 700 مداح در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد و اضافه کرد: بالغ‌بر دو هزار و مداح در این هیئت‌ها در ایام محرم مداحی خواهند کرد.
وی افزود: تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا علاوه‌بر برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم ازلحاظ کمی و کیفی اهداف قیام عاشورا را برای آحاد جامعه تشریح و تبیین کند.

انتهای پیام