صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد تعداد اسکان زائران اربعین حسینی سال گذشته این شهرستان را ۷ هزار و ۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: هدف ستاد اربعین تسهیل ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بوده که امسال هم باشکوه‌تر از هر سال باید خدمات‌رسانی به زائران انجام گیرد.

به گزارش ایکنا از همدان، یزدان آزرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: امسال نیز با توجه به تردد و عبور و مرور حجم عظیمی از زائران اربعین حسینی از اسدآباد به سمت کشور عراق پیش‌بینی‌های لازم برای خدمت‌رسانی به این زائران باید به نحو احسن انجام شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته در این شهرستان اقدامات چشمگیر و خوبی در رابطه با استقبال از زائران اربعین حسینی انجام گرفت، افزود: در سالجاری در راستای خدمات‌دهی مناسب و اقدامات مطلوب اسکان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به کمیته مردمی محول شده است.
آزرمی با اشاره به برپایی 6 ایستگاه صلواتی در راستای استقبال از زائران اربعین حسینی در سال گذشته خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در جنت‌آباد به صورت رفت و برگشت، میدان آزادگان، گردنه و پل شکسته برپا و بین زائران بیش از 30 هزار و 700 نفر وعده غذایی شامل ناهار، شام و صبحانه توزیع شد.
معاون فرماندار اسدآباد تعداد اسکان زائران اربعین حسینی سال گذشته این شهرستان را 7 هزار و 51 نفر اعلام کرد و گفت: هدف ستاد اربعین تسهیل ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بوده که امسال هم باشکوه‌تر از هر سال باید خدمات‌رسانی به زائران انجام گیرد.
وی اعلام کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیون‌ زائر اربعین حسینی از مسیر این شهرستان عبور کردند.
انتهای پیام