صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۸۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: ۱۱۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان برپا می‌شود.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 115 پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکاراستان زنجان می‌توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های  گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می‌کند.
صفری گفت: مردم خیر استان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری 0968877 و یا با شماره‌گیری کد #024*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.
وی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی سال گذشته بیش از190 میلیون تومان در روز عید سعید قربان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذرو قربانی کمک کردند.
انتهای پیام