صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۸۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی خبر داد:

گروه اجتماعی- مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان در خراسان جنوبی گفت: ایجاد مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی در مرکز استان یکی از برنامه های مجمع خیرین ازدواج آسان است و با ایجاد این مجتمع مسکونی در مرکز استان جوانان می توانند به مدت دو سال به صورت رایگان از آن استفادا کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدرضا نخعی پور صبح امروز۲۵ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مجمع خیرین ازدواج آسان در خراسان جنوبی از دو سال گذشته شکل گرفته است.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در صورت موافقت استاندار، مجمع عالی خیران در استان راه اندازی شود تا این مجمع برای نیاز استان تصمیم گیری کند و خیران نیز کمک های خود را به این مجمع بدهند تا با اقدام کارشناسی این کمک ها در جهت نیاز استان هزینه شود.

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان در خراسان جنوبی یکی از برنامه های مجمع را تامین هزینه جهیزیه برای افراد بی بضاعت دانست و تصریح کرد: نگاه مجمع تنها اقتصادی نیست بلکه ارتقای سطح معنوی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده است.

نخعی پور با بیان اینکه نگاه زیرساختی و کلان در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده داریم، بیان کرد: تجملات و سخت گیری های خانواده ها و توقع برای برگزاری مراسمات گران قیمت سبب می شود جوانان رغبتی به ازدواج پیدا نکنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش سن ازدواج نیز تجملات اضافی در خانواده ها است و خراسان جنوبی نیز امروز با افزایش سن ازدواج روبرو است.

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان در خراسان جنوبی با بیان اینکه ازدواج آسان باید در جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: ازدواج آسان باید در سطح استان و کشور ترویج داده شود و نیاز به یک سری سنت شکنی در بحث ازدواج آسان داریم.

نخعی پور افزود: ایجاد مجمتع مسکونی ۱۰۰ واحدی در مرکز استان یکی از برنامه های مجمع خیرین ازدواج آسان است و با ایجاد این مجتمع مسکونی در مرکز استان جوانان می توانند به مدت دو سال به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد سالن ایرانی اسلامی برای برگزاری مراسمات ازدواج در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: مجمع عالی خیرین به دنبال تحکیم بنیان خانواده ها در استان است و در جهت ارتقای سطح دانس زندگی گام برمی داریم.

انتهای پیام