صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از برگزاری ششمین همایش «یاران بی‌ادعا» طی هفته دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان خبر داد.

 

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید فرح‎بخش، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان جمعه، 26 مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری ششمین همایش «یاران بی‌ادعا» طی هفته دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان خبر داد و گفت: برگزاری مراسمات محرم و صفر، نمایشگاه عکس با محوریت عاشورا، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع عاشورا، تعزیه در مراکز علمی ـ کاربردی و برگزاری ششمین «سوگواره حسینی» با موضوع پیام عاشورا در دفاع مقدس در بخش‌های هنری، پژوهشی و ادبی در دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان تصویب شد.
وی ادامه داد: برگزاری ششمین همایش «یاران بی‌ادعا» در هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌‏های پیش‌روی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان در بخش فرهنگی است.
فرح‎بخش رسیدگی به مسائل فرهنگی دانشجویان را از مهم‎ترین موارد مطرح شده در دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان عنوان کرد و افزود: ممکن است در دانشگاه با دانشجویانی مواجه شویم که در پیچ و خم زندگی دچار مشکلاتی شده باشند که ما هم به‌عنوان یک نهاد فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان اضافه کرد: یکی‌از اهدافی که دشمن نشانه رفته دانشگاه است که باید در برنامه‌های فرهنگی این حساسیت‌ها را به حداقل رساند و در برابر تهدیدات دشمنان آماده باشیم تا به سلامت از آن عبور کنیم.
وی یادآور شد: همچنین دیگر برنامه‎های فرهنگی در مراکز این دانشگاه در دست اجراست که کرسی‎های آزاداندیشی از جمله آن‌هاست.

انتهای پیام