صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآنی حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه از برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

معصومه پرآذران، مدیر موسسه قرآنی حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی از برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه؛ موسسه دارالتحفیظ ساوه و این مرکز قرآنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: موضوعات آموزش این کارگاه تفسیر آیات حجاب در قرآن، تفاوت و رابطه عفاف و حجاب، مراحل قانون شرعی حجاب در زمان نزول، زمینه‌های فرهنگی تربیتی برای صدور حکم حجاب، روش خدای حکیم در تکریم شخصیت بانوان جامعه ایمانی و نمونه‌ای از روش گام به گام قرآن در تربیت است. این کارگاه برابر با 20 ساعت آموزشی می‌باشد.
مدیر موسسه حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه بیان کرد: این کارگاه در 15 و 22 شهریور‌ماه از ساعت 8 الی 13 در سالن اجتماعات دارالتحفیظ توسط اساتید مجرب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
پرآذران افزود: افراد برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس ساوه - خیابان باهنر - باهنر 18 موسسه قرآنی حضرت صاحب‌الزمان(عج) و دبستان قرآنی شمیم بهشت مراجعه یا با شماره 42482318 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام