صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

گروه فرهنگی ـ نمایش «خسته‌ام» از گروه نمایش شهر آشوب بروجرد رتبه‌های برتر جشنواره ملی تئاتر مرصاد را به دست آورد و قرار است با رایزنی هیئت داوران این نمایش به‌صورت مستقیم به جشنواره بین‌المللی فجر و جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت معرفی شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایش «خسته‌ام» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی سرپرست گروه نمایش شهر آشوب در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد حائز رتبه‌های اول این جشنواره شد.
بنابر رای هیئت داوران جشنواره متشکل‌از فرشید صمدی‌پور، قاسم زارع و بهزاد صدیقی رتبه اول نمایشنامه‌نویسی، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایشنامه «خسته‌ام» به پژمان شاهوردی اعطا شد.
همچنین رتبه اول کارگردانی، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به کارگردانی پژمان شاهوردی، رتبه اول بازیگری مرد، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به پژمان شاهوردی، رتبه اول بازیگری زن، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به مهتاب زند، رتبه سوم طراحی صحنه، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به میلاد صادق‌زاده، رتبه سوم طراحی نور، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به علی محراب و میثم کردی و رتبه سوم موسیقی، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به محمد همایونی اعطا شد.
قرار است با رایزنی هیئت داوران نمایش «خسته‌ام» به‌صورت مستقیم به جشنواره بین‌المللی فجر و جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت معرفی شود.

انتهای پیام