صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۰۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

گروه فرهنگی - مسئول بسیج فرهنگیان سلماس از شرکت بیش از ۸۰۰ معلم و همکار فرهنگی سلماسی در همایش تخصصی توانمندسازی مهارت‌های زندگی در این شهرستان خبر داد.

محمد برادرسلیمی مسئول بسیج فرهنگیان سلماس در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: همایش تخصصی توانمندسازی معلمان درخصوص کسب مهارتهای گوناگون زندگی با مشارکت 850 نفر از معلمان و همکاران فرهنگی در کانون جوانان سپاه وهنرستان حضرت معصومه سلماس برگزار شد.

سلیمی افزود: در قسمتهای مختلف این همایش بحث های مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه معلمین در سند تحول بنیادین اموزش و پرورش، سلامت و تغذیه، سواد رسانه ای و اسیبهای اجتماعی مرتبط با حوزه فضای مجازی و ماهواره، مهدویت و ولایت فقیه، تحلیل شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و تقویت ارتباطات درونی سازمان خانواده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به استقبال بسیارخوب معلمان از برگزاری چنین همایش هایی خاطرنشان کرد: اطلاعات و مطالب ارائه شده در این همایش ها هم برای خود معلمان و هم کودکانی که با انها سال تحصیلی جدید را اغاز خواهندنمود، مفید و موثر است و موجب بروزرسانی اندوخته های فکری این قشر فرهنگساز جامعه می گردد.

مسئول بسیج فرهنگیان سلماس تصریح کرد: در اینده نزدیک نیز سلسله نشستها و همایش های تخصصی دیگری در حوزه مسائل معرفتی و اموزشی برای معلمان سلماسی تدارک دیده ایم و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر معلمان در زمینه تخصصی علم اموزی باشیم.

انتهای پیام