صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: اشتغال مولد، پایدار و مفید ایثارگران و فرزندان شهدای عزیز مهم‌ترین دغدغه این نهاد است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی این مهم تحقق یابد.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 29 مردادماه در کارگروه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تشریح برنامه‌های بنیاد در این حوزه اظهار کرد: برنامه محوری اشتغال جامعه ایثارگران شعار امسال بنیاد است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به موضوع اشتغال، انتخاب‌ شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی به وظایف قانونی خود در خصوص استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران عمل کنند، بدون شک مشکل بیکاری آن‌ها حل می‌شود.
وی تصریح کرد: در سال 1396 در راستای طرح خوداشتغالی و کارآفرینی ایثارگران از طریق صندوق توسعه ملی و صندوق اشتغال بنیاد شهید و ایثارگران 206 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.
ابراهیمی با تأکید بر لزوم هدایت صحیح ایثارگران به بازار کار اظهار کرد: یکی از معضلات کنونی جامعه که خانواده ایثارگران نیز با آن درگیر هستند، تمایل به استخدام در ادارات دولتی است که با توجه به محدودیت در این بخش باید تدبیری اتخاذ شود که فرصت‌های شغلی دیگر نیز معرفی و نیروهای جویای کار به سمت آن هدایت شوند.

انتهای پیام