صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۰۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
حجت الاسلام نکونام:

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های دولت برآمده از ملت است، گفت: دولت‌ها باید کاملا صادقانه برای تحقق وعده‌های خود تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد ظهر امروز دوم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، بیان کرد: امروز نخستین روز از هفته دولت و هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست است.
وی افزود: امروز سردمدار و پرچم‌دار ترور استکبار جهانی است و دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حامی و پناهگاه این جلادان است.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: کسانی که خود حامی ترور هستند قصد دارند کشور را که خود قربانی این عمل زشت و جنایت‌کارانه است را تروریست جلوه دهند.
وی با اشاره به اینکه دولت‌ها برآمده از رأی مردم هستند، بیان کرد: وقتی دولتی با رأی مردم انتخاب می‌شود باید برای ارتقا و پیشرفت آن کمک و حمایت شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های برآمده از ملت است، ادامه داد: دولت‌ها باید کاملا صادقانه برای تحقق وعده‌های خود تلاش کنند.
وی یکی از ویژگی‌های مهم شهیدان باهنر و رجایی را دنیاگرا و دنیادوست نبودن آن‌ها برشمرد و گفت: این دو شهید بزرگوار هیچ گرایشی به دنیا و اشرافی‌گری نداشتند، همچنین ایمان، تقوا و پاکدستی از دیگر ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر و دولت برآمده از مردم است.
حجت‌الاسلام نکونام در ادامه بیان کرد: روحیه جهادی و انقلابی لازمه دولت خدمتگزار است.
وی گفت: مردم‌داری و تواضع از دیگر ویژگی‌های شهدای دولت یعنی رجایی و باهنر بود، که لازم است امروز دولتمردان این ویژگی را داشته باشند.
وی بهره‌مندی از منابع دینی و قرآنی برای مدیریت، استکبارستیزی، صلابت و ایستادگی، تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های برآمده از مردم، پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی و قطع نگاه به خارج از کشور را از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی برخواسته از دل مردم دانست.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: امروز جنگ روانی دشمن کم نیست و بایدمراقب بود، درست‌ است‌ مشکل داریم اما‌ مشکلات قابل حل است.
وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با جنگ روانی ما را به جان‌ یکدیگر اندازد، متاسفانه در این میان برخی‌ها هم سوء استفاده کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند‌.
وی بیان کرد: متأسفانه امروزه سوء مدیریت‌هایی در کشور وجود دارد، درست است تحریم‌ها علیه کشور وجود دارد و تا حدودی هم مؤثر واقع می‌شوند ولی مدیریت صحیح، سیاسی، و مدبرانه کم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان یادآوری کرد: وقتی از افراد توانمند استفاده نمی‌شود و کار به دست کسانی که توانایی لازم را ندارند سپرده می‌شود مشکلات همچنان باقی می‌ماند که در این میان مجلس باید نظارت صحیح را بر امور انجام دهد.
انتهای پیام