صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست فرمانداری یزد بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در گزارش اقدامات دولت تأکید کرد و گفت: لازم است مدیران به‌طور مستمر گزارش عملکرد خود را در اختیار امامان جمعه قرار دهند.

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حيدری، سرپرست فرمانداری يزد روز گذشته، 3 شهریورماه در شورای اداری شهرستان یزد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرايی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت در سطح جامعه محسوب کرده، در خصوص تبیین همه جانبه سياست‌ها و برنامه‌های دولت برای برون رفت از شرایط دشوار کنونی تمام هم و غم خود را به کار گیرند.

وي با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تریبون مقدس ائمه جمعه و جماعات در گزارش اقدامات دولت، افزود: لازم است برای تحقق این امر مدیران ادارات به طور مستمر گزارش کتبی عملکرد خود را در اختیار امامان جمعه قرار دهند و تعامل و ارتباط بیشتری با آنان داشته باشند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ارسال شیوه نامه اجرایی برنامه‌های هفته دولت از ستاد شهرستان، اذعان کرد: مدیران ضمن دقت نظر بیش از پیش در اجرای قانون حقوق شهروندی در اداره متبوع خود، تلاش لازم را در مردمی تر کردن برنامه های هفته دولت بکار گرفته و با برگزاري نشست مشورتي با اقشار مختلف در جريان مسائل، مشكلات و نقطه نظرها و پيشنهادهاي آنان قرار گيرند.

وی به لزوم برنامه ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بازدید از روستاها و محلات محروم و حاشيه نشين شهر، تکریم بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات با خانواده‌هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي، هماهنگی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان، بروز رسانی سایت اداره، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه‌های مكتوب و مجازی برای ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع در هفته گرامیداشت دولت تاکید کرد.

مدیران ادارات جهاد کشاورزی شهرستان، آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست گزارش عملکرد دستگاه اجرایی خود را ارائه و تشریح کردند.

انتهای پیام