صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۲۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

گروه اجتماعی- استاندار کردستان گفت: در چندین شهرستان استان ترکیب قومیتی وجود دارد ولی با این اوصاف اتحاد اهل سنت و تشیع قابل اهمیت است.

به گزارش ایکنا از کردستان ، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، ششم شهریورماه در نشست با روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان قروه، اظهار کرد: در جامعه مشکلات اقتصادی وجود دارد و ما تمام تلاش های خود را انجام می دهیم که این مشکلات برای استان کم شود.
وی با اشاره به اینکه اتحاد اهل سنت و تشیع در شهرستان قروه موجب خرسندی است، افزود: در شهرستان قروه ترکیبی از تشیع و تسنن است ولی با این اوصاف اتحاد ما بین آنها بسیار قابل اهمیت است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی استان اولویت استانداری کردستان است، بیان کرد: منابع آبی برای استان بسیار قابل اهمیت است و امیدواریم بتوانیم تا پایان شهریور ماه سهم اصلی خود را از تخصیص آب بگیریم.
مرادنیا با بیان اینکه اگر تخصیص آب کردستان بیشتر شود، توسعه در استان صورت خواهد گرفت، افزود: این تخصیص آب شرایط کشاورزی و باغات استان را تغییر خواهد داد و باعث اشتغال و درآمدزایی پایدار در استان می شود.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان محروم نیست، عنوان کرد: در کردستان سرمایه ها و ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید به صورت مطلوب از آن استفاده بکنیم.
وی در ادامه این سفر در دیدار با شورای شهر قروه اعلام کرد: استانداری کردستان به شورا اعتقاد دارد و معتقد است که شورا می‌تواند با همدلی و تلاش مشکلات مردم را حل کند.
بهمن مرادنیا با اشاره به اینکه خرسندیم که حق و حقوق کارمندان شهرداری این شهرستان به موقع پرداخت شده است، افزود: دولت نمی‌تواند جزئی به شهرداری‌ها کمک کند و در این باب دست دولت بسته است و بر همین اساس باید شهرداری به فکر درآمد رایجی پایدار باشد.
وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذار در هر شهرستانی باعث تحول و توسعه می شود، یادآور شد: شهرداری و شورای شهر در بحث سرمایه گذاری تسهیل گر باشند و.نگذراند سرمایه گذاران در گیر و دار قوانین اداری قرار بگیرند.
گفتنی است؛ در سفره یک روزه استاندار کردستان به شهرستان قروه به مناسبت هفته دولت در نشست با روحانیون، شورای شهر، شورای اداری، فعالیت سیاسی و در افتتاح دو پروژه شرکت خواهد کرد.
انتهای پیام