صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۲۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان همدان اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولان از سایت امور قرآنی استان با نام «مثانی» رونمایی شد.

غلامرضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولین از سایت امور قرآنی استان با نام «مثانی» رونمایی شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان با بیان اینکه سایت مثانی به نشانی www.masani.ir صبح امروز، 7 شهریورماه افتتاح شد، افزود: نام این سایت بر اساس آیه 23 سوره مبارکه زمر انتخاب شده است.
فرهادی ادامه داد: از این پس کارشناسان هر یک از شهرستان‌ها خود می‌توانند با ثبت در سایت و دریافت نام کاربری، اخبار و مطالب مرتبط با امور قرآنی منطقه خود را در سایت بارگذاری کنند.
وی بیان کرد: برگزاری آنلاین مسابقات و دریافت منابع، درج اخبار استانی، بارگذاری و دریافت انواع کتب و اپلیکشین‌های قرانی، اطلاع‌رسانی و دریافت جزئیات بیشتر در خصوص مسابقات و رویداد‌های قرآنی و فرهنگی ادارات قرآن از دیگر بخش‌های طراحی شده برای این سایت است.
انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل توسلی مهران
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سایت خوبی است