صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه نماینده استان اصفهان در بخش آقایان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی اظهار کرد: براساس ابلاغ سهمیه توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امسال ۲۰ نفر از برادرانی که در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، اذان، دعاخوانی، قرائت و ترتیل خوانی رتبه‌های برتر را در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم به خود اختصاص داده بودند به مرحله کشوری صعود کردند و با دیگر رقبای خود در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی این دوره از مسابقات در شهر مقدس قم به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: باتوجه به سطح بسیار بالای مسابقات در بخش آقایان نمایندگان استان اصفهان شامل؛ علی براتی در رشته حفظ 20 جزء، محمد رضا اکبریان در رشته حفظ کل و مجید فقیه در رشته قرائت تحقیق موفق شدند به همراه 73 نفر دیگر به مرحله نهایی و فینال این دوره از مسابقات صعود کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: فینال مرحله کشوری این دوره از مسابقات از 10 مهر ماه لغایت 23 مهر ماه سال جاری در شهر اراک برگزار می‌شود.
 قاسمی خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان با حضور ۳۴ هزار نفر در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل خوانی، دعاخوانی و اذان برگزار شد و مرحله استانی این مسابقات نیز با رقابت بیش از ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان برگزار شد.
انتهای پیام