صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۳۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در آستانه فرا رسیدن ماه محرم در ۳۱ شهرستان این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره‌كل در تمام نقاط فارس برگزار می‌شود، گفت: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام همایش «طلایه‌داران تبلیغ» است.
وی از برپایی این همایش در 31 شهرستان استان خبر داد و افزود: این نشست‌ها با حضور روحانیان و مبلغان برگزار خواهد شد تا در آن مباحثی نظیر بصیرت‌افزایی و تأكید بر برگزاری هرچه باشكوه‌تر مراسم‌های محرم مطرح شود.

طلایه‌داران تبلیغ شیراز، 15 شهریور گردهم می‌آیند
مهرابی گفت: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در شیراز نیز بناست در روز پنج‌شنبه، 15 شهریورماه از ساعت 20:30 در حسینیه قوام با حضور مبلغان و ائمه جماعات برگزار شود.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: علاوه بر این‌ها طی روزهای گذشته نشست هیئات مذهبی شیراز با سخنرانی آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه این كلان شهر برگزار شد.
وی با بیان اینكه همایش مداحان فارس نیز دو روز پیش در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت:‌ این همایش با حضور هم مداحان بانو و هم آقا برگزار شد.

توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در همایش‌های ماه محرم
مهرابی با تأكید بر اینكه تمام مقدمات ورود به ماه محرم با اعزام مبلغان دینی مهیا شده است، افزود: با توجه به اینكه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور داریم تأكید شده است كه یكی از مبانی محوری موضوعات این باشد كه بتوانیم شاخص‌های هیئت، مداح و مسجد در طراز انقلاب اسلامی را ترسیم كنیم.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری فرمایش امام راحل مبنی بر اینكه این محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشت، گفت: امسال هیئات مذهبی و مجموعه‌های مردم نهاد با تبعیت از رهبری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بار دیگر نقشه های دشمنان رانقش برآب خواهند كرد كه باید در این راستا به ظرفیت‌های مردمی توجه بیش از پیشی داشته باشیم.
انتهای پیام