صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

گروه اجتماعی - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: استکبار به رهبری آمریکا با جنگ اقتصادی و روانی به‌دنبال مأیوس کردن مردم از نظام است.

 

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز گفت: امروز دشمن با جنگ هوشمندانه کاملا ترکیبی اقتصادی روانی به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این‌که در حساس‌ترین مقطع تاریخ بشریت قرار گرفته‌ایم، گفت: در کجای دنیا و تاریخ با این حجم ابزارهای تبلیغاتی اذهان جوانان را در مرکز ثقل شبهه افکنی قرار داده‌اند؟
لطفی با بیان این‌که باید باورکنیم که امروز سرنوشت اسلام به معنی واقعی کلمه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران گره خورده است، افزود: امروز دشمن به دنبال براندازی این نظام اسلامی است و به سبک ساختاری و یا تغییر رفتاری که ماهیت اسلام را نداشته باشد اهداف خود را دنبال می‌کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تاکید کرد: هر نظامی را با هر توان و پتانسیلی را می‌توان شکست داد به غیر از نظام متکی بر مردم و کجای دنیا نظامی مردمی‌تر از نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد؟
وی شرکت در راهپیمایی‌ها را تجلی مردمی بودن نظام و نشانه‌ی وفاداری مردم به انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این مقطع فعلی حضور در این عرصه‌ها یک امتحان الهی است و باید در این رابطه بصیرت افزایی کنیم.
لطفی با بیان این‌که بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور دوران قبل از انقلاب را تجربه نکرده‌اند، افزود: هرگز کسی منکر مشکلات نبوده و تورم ساعتی سرسام‌آور، گرانی کمرشکن و... وجود اما باید تبیین شود که وضعیت کشور ما بدتر از کشورهای دیگر نیست.
وی در ادامه به وضعیت برخی کشورها اشاره کرد و افزود: کشورهای پیشرفته‌ای هستند که بیش از ۵۰ درصد جوانانشان بیکارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان این‌که ۳۰۰ شبکه فارسی زبان برای سیاه‌نمایی نسبت به نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: تهدیدات آمریکا علیه ایران تشدید پیدا کرده و آنان که مایوس از عملیات نظامی شده‌اند از ابزارهای اقتصادی در ابن رابطه استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر این‌که دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام یک جنگ هوشمندانه کاملا ترکیبی تدارک دیده است، افزود: به زعم شیطانی خودشان سیاست "فشار برای مذاکره و مذاکره برای امتیاز" را دنبال می‌کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی سازمات تبليغات اسلامی به شرایط خاص فعلی کشور نیز اشاره کرد و افزود: امروز هیچ کاری بالاتر از وحدت و ید واحده بودن نبوده و باید نسبت به بیان دستاوردهای انقلاب، تبیین کارنامه نظام برآمده از انقلاب و احصای همه شبهات مطرح در همه زمینه‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام