صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۴۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

گروه فرهنگی-مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان‌شمالی با موضوع «روزی حلال» در بجنورد برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی بر اسلس رای هیئت داوران، اسامی نفرات برتر این جشنواره به این شرح است:
بخش کارتون:
بر اساس اعلام هیئت داوران نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی متشکل از احمدی عربانی، بهمن عبدی، محمدرضا دوست محمدی، سعید نوروزی و عباس ناصری در این جشنواره در بخش کارتون با موضوع «روزی حلال» درمجموع 415 اثر از سوی 123 هنرمند استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
در پایان هیئت داوران جابر اسدی از تبریز، طاهر شعبانی از همدان و مهناز یزدانی از اصفهان را به‌عنوان برگزیدگان بخش کارتون نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان‌شمالی معرفی کرد.
همچنین در این بخش سجاد رافعی از اهواز، مجتبی فیضی از فولادشهر، محمود نظری از همدان، محمدحسین اکبری از جهرم، محمد افلاک از کرج، مجاهده پورشمسیان از کرج، ناهید مقصودی از کرج، پویا عبدلی از کرمانشاه، سامان احمدی از کرمانشاه و رضا حمیدی مطلق از سمنان به‌عنوان هنرمندان شایسته تقدیر معرفی شدند.
افزون بر این دربخش کارتون نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «روزی حلال» حامد مرتضوی جایزه دبیرخانه را از آن خود کرد.
بخش کاریکاتور:
در بخش کاریکاتور نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان‌شمالی که شامل طراحی چهره استاد علیزاده بود 75 هنرمند از استان‌های مختلف کشور درمجموع 113 اثر ارسال کردند که در پایان هیئت داوران داوود هوشمند از قوچان، عقیل رستگاری از آشخانه و سامان ترابی از اهواز را به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کرد.
همچنین در این بخش ابوالقاسم تهانیان از برازجان، عارف نیازی از کرمانشاه و نادر رحمانی از مازندران به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.
دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در بخش کاریکاتور جایزه خود را به سید تقی رضایی تقدیم کرد.