صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امروزه واحدهای تولیدی استان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند که راهکار حل آن‌ها ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا آشناگر در جلسه بررسی مشکلات صنایع استان که امروز 20 شهریور با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌دلیل نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند که به‌دنبال آن‌ها تنش‌های کارگری و اجتماعی نیز در استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان اضافه کرد: انباشت بدهی‌های واحدهای تولیدی به دستگاه‌های مختلف از قبیل اداره مالیات، تأمین اجتماعی و بانک‌ها به مشکلات صنایع دامن زده است که باید برای حل آن‌ها فکر اساسی کرد.
آشناگر اضافه کرد: پرداخت معوقات کارگری از دیگر مشکلات صنایع استان است که در کمیسیون‌های کارگری استان به آن پرداخته می‌شود.
وی ابراز کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان مانند نازنخ و مه نخ برای پرداخت 120 میلیارد ریال معوقات 600 کارگر بازنشسته خود با مشکل مواجه هستند.
معاون سیاسی استاندار در پایان عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها بتوانیم بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل کنیم و از این شرایط سخت اقتصادی نیز با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام