صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۶۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

گروه اجتماعی- همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز،20 شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج امروز،۲۰ شهریورماه در همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن علیه کشورمان جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: شرایط خاص به وجود آمده در کشور برای تمام اقشار مختلف جامعه قابل درک است.
وی مردم راهمراه نظام و مسئولان دانست و افزود: در این شرایط بسیار حساس جامعه، مردم مانند همیشه پشتیبان نظام و ولایت بوده و در مقابله با توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
فرماندار سنندج هفته امر به معروف و نهی از منکر را فرصت مناسبی برای ترویج و تقویت اخلاق حسنه ذکر و بیان کرد: مسئولان و مدیران باید این روند را به عنوان یک فرهنگ در طول سال همواره مورد توجه قرار دهند.
وی شیوه برخورد و تذکر طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر را قابل توجه و مهم دانست و اعلام کرد: طلایه‌داران در برخورد و تذکرات باید شرایط امروز جامعه را مورد توجه قرار دهند.
زارعی، با تأکید بر اینکه همه ما باید بدانیم در برخورد با دیگران چگونه باید رفتار کنیم، عنوان کرد: هر کسی مسئول رفتار خودش است و باید بداند چگونه با ارباب رجوع و دیگران رفتار می‌کند.
وی مسئولان را خدمتگزار مردم معرفی کرد و یادآور شد: لازم است مسئولان و دست اندرکاران با خوش رفتاری و برخورد مناسب با ارباب رجوع، نهایت رضایت آنان را به دست بیاورند.
یادآور می‌شود، در پایان این همایش از ادارات، شوراهای برتر، یاوران معروف، بانوان طلایه دار، رسانه برتر و ... با اهدای لوح تقدیر، تندیس همایش و جوایزی تقدیر شد. همچنین خبرگزاری ایکنای کردستان در این همایش به عنوان رسانه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام