صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

گروه اجتماعی- امام جمعه محمدآباد یزد گفت: امروزه نظام اسلامی در اوج مظلومیت از حیث انتقال پیام به خارج از کشور و حتی در داخل کشور است.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه محمدآباد یزد صبح امروز در هشتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های استان که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در اردوگاه امام جعفر صادق (ع) روستای منشاد برگزار شد اظهار کرد: اگر خواسته باشیم به یک آیه از قرآن در خصوص اهمیت روابط عمومی اشاره کنیم باید از آیه ۲۰۰ سوره مبارکه آل عمران یاد کنیم.
وی افزود: اسلام اگر پیشرفتی داشته به برکت روابط عمومی بوده است که جمعی متکفل آن بوده اند و اگر نبود این روابط عمومی که در طول تاریخ برای اسلام متصور شده است ما امروز شاهد پیشرفت اسلام به این خوبی نبودیم.
مدرسی با بیان اینکه روابط عمومی یک فن پیچیده و ظریف است خصوصا در عصر کنونی تصریح کرد: امروز هر کاری در جامعه بشری نیاز به یک آیین نامه خاص است.
وی ادامه داد: روابط عمومی یک مسئولیت بسیار حساس دو سویه است از مردم با سازمان و از سازمان با مردم که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.
حجت الاسلام مدرسی با بیان اینکه روابط عمومی هم نیاز به نرم افزار دارد وهم نیاز به سخت افزار گفت: سخت افزار روابط عمومی در اسلام مساجد و اماکن مذهبی بود.
امام جمعه حومه شرقی یزد گفت: نرم افزار یک روابط عمومی فکر منسجم، فعال، همه جانبه نگر و جامع برای پشبرد اهداف است.
وی افزود: قرآن هم اشاره می‌کند یکی از مسئولیت های مهم اجتماعی علاوه بر صبوری برقرار ارتباط با دیگران است البته در برقرای این ارتباط اصل تقوا را باید رعایت کرد و اگر این ارتباط براساس تقوا باشد، مقام رستگاری که آخرین رتبه انسانیت است محقق می‌شود چه به صورت جمعی و چه به صورت فردی.
وی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در اوج مظلومیت از حیث انتقال پیام به خارج از کشور و حتی در داخل کشور است.
مدرسی گفت: امروز جوانان و فرزندان ما نسبت به خدمات نظام اسلامی بی اطلاع هستند و حتی مدعی بر آن هستند که نظام اسلام پس از چهل سال به اهداف خود نرسیده است.
وی افزود: نخستین شعار انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده است که قطعا ما به این شعار که هدف نظام اسلامی بوده رسیده ایم.
مدرسی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما تحت اشراف بمباران تبلغاتی مغرضین و جهال قرار دارند تا آنجا که گاهی دین خود را از دست می دهند گفت: در این برهه حساس که به فرمایش مقام معظم رهبری بدتر از جنگ اقتصادی، جنگ تبلیغاتی و روانی است شما به‌عنوان سربازان خط مقدم در روابط عمومی ها باید فعالیت کنید که خط مقدم جبهه برای شکستن صف سپاه دشمن روابط عمومی ها هستند.

انتهای پیام