صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

گروه اجتماعی ـ مسئول موکب الشهدای شهرستان بابلسر از احداث موکب الشهدای شهرستان بابلسر در باب القبله کربلا خبر داد.


به گزارش ایکنا از مازندران، خضراله محمد پور مسئول موکب الشهدای شهرستان بابلسر امروز 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: در کربلا مجوز احداث موکب‌الشهدا در باب القبله کربلا اخذ شد تا جهت رفاه حال زائران به ویژه زائران شهرستان بابلسر فعالیت کند.

وی افزود:  ستاد مرکزی موکب الشهدای شهرستان بابلسر با خادمیت بنده و علی شالیکار، فتحعلی رحیمیان، عباس رحمتی نیا و حجت الاسلام ناصر محسنی فعالیت خود را آغاز کرد و موفق شدیم با رایزنی سرکنسولگری ایران در کربلا قطعه زمینی به وسعت 800 متر مربع را از سازمان حج و زیارت  جهت مکان موکب الشهداء شهرستان بابلسر تحویل گرفته تا در این قطعه زمین در ایام اربعین حسینی بتوانیم خدماتی را نظیر اسکان، تغذیه مناسب، خدمات رفاهی نظیر آرایشگاه، کفاشی و خدمات موبایلی، کمیته درمانی با حضور پزشکان شهرستان، کمیته امانتداری جهت خدمات دهی به زائران بابلسری و دیگر زائران به مدت 15 روز برپا  کنیم.

محمدپور با بیان اینکه این موکب الشهدای می‌تواند روزانه به 1000 نفر خدمات ‌رسانی کند، تصریح کرد: حدود 50 کشور خارجی و نزدیک به 3 میلیون نفر ایرانی در ایام اربعین به کربلا سفر می‌کنند و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از سوی ستاد با هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت، دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا قرار براین شده است که از این ناحیه بتوانیم کمک‌های مردمی را جهت تجهیز این موکب دریافت کنیم.
وی ادامه داد: از اول محرم کیسه‌های پنج و 10 کیلویی را جهت اهدای برنج در هیئت‌ها توزیع که با استقبال خوب مردمی روبرو شد و تاکنون حدود 700 کیلو برنج جمع آوری شده است.
مسئول موکب الشهداء شهرستان بابلسر در کربلا با اشاره به این مطلب که این موکب کاملا مردمی است و از هیچ نهاد و سازمانی بودجه‌ای دریافت نکرده ایم عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند یاری‌گر ما در موکب الشهداء باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6273811121242942 بانک انصار به نام موکب الشهداء شهرستان بابلسر واریز کنند.
وی در پایان گفت: انتظار ما از خبرنگاران و اهالی رسانه این است که زبان گویای موکب الشهدای شهرستان باشند و موجودیت ستاد را به همشهریان اعلام کنند.

انتهای پیام