صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

گروه فرهنگی - مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» با ۷۰ عکس به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری ارشاد برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.

امیر بحیرایی مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، افزود: 70 قطعه عکس در نمایشگاه «کربلا در آئینه تاریخ » مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف به نمایش گذاشته شده و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) مراجعه کنند.
انتهای پیام