صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
حقانی:‌

گروه اجتماعی ـ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان تأكید كرد كه دین‌‌داری فقط در پرتو ولایت میسر است و بدون ولایت، ادعای دین‌داری، دروغ محض است.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم حقانی، كارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی لارستان امروز، 25 شهریورماه با بیان اینكه انسان‌ها در بحران شناخته می‌شوند، گفت: دینداری در بحران بسیار دشوار خواهد بود.
وی عبرت‌گیری از تاریخ را بسیار ضروری دانست و افزود: برای حفظ خود از لغزش‌های سیاسی و اعتقادی باید از آنان که در تاریخ لغزیدند درس عبرت بگیریم تا ما نلغزیم.
حقانی با تأكید بر اینكه دین‌داری در حال عادی کار دشواری نیست، بلکه باید در حوادث استوار ماند، گفت: دین‌داری فقط در پرتو ولایت میسر است و بدون ولایت، ادعای دین‌داری، دروغ محض است.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ادامه تأکید کرد: برای به دست آوردن سعادت و سرافرازی در دنیا و آخرت باید به اهل بیت(ع) اقتدا کرد و باید نوجوانان و جوانان را به سمت اهل بیت(ع) هدایت کرد تا اهل نجات باشند.
حقانی همچنین به دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: باید در مقابل منکرات نهی از منکر کرد و تذکر جدی و همگانی داد زیرا گناه، جامعه را به تاریکی می‌برد وآدم‌ها را فنا می‌کند.
انتهای پیام