صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

گروه اجتماعی - رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان‌ماکو از کمک بیش از 290 میلیون‌ریالی خیرین ماکویی خبر داد و گفت: به همت خیرین شهرستان‌ماکو، سبد کالای اساسی در بین مددجویان انجمن حمایت از زندانیان ماکو توزیع شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدی رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان‌ماکو صبح امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان‌ماکو بیان کرد: در آستانه سال‌تحصیلی جدید و به مناسبت ایام محرم‌الحرام این کالاها که مشتمل بر کیف، لوازم‌التحریر و لباس است، در میان مددجویان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تمامی این کالاها به همت خیرین تهیه و تا شروع مدارس در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار خواهد گرفت، افزود: علاوه بر لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان، 61 سبد کالای اساسی نیز شامل روغن، برنج و مواد غذایی نیز در اختیار خانواده‌های تحت‌پوشش قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان‌ماکو از کمک به آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال گذشته به همت این انجمن خبر داد و یادآور شد: سال گذشته به ارزش یک‌میلیارد و 740 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و انواع سبد کالا به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این شهرستان کمک و مساعدت شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه با اهدا لوح از چند نفر از خیرین انجمن حمایت از زندانیان ماکو تقدیر شد.

انتهای پیام