صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
تا پایان سال جاری؛

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طرح سفیران اجتماعی تا پایان سال در بیش از 352 کانون استان اجرا خواهد شد، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی در برابر آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی صبح امروز در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی در برابر آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد به تمامی مقوله‌ها ورود داشته و نققاط مشترک زیادی با بسیج دارند، ولی رویکرد کانون‌ها فرهنگی و هنری می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی افزود: ما در دورافتاده‌ترین نقاط استان فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی داشته و امسال نیز در حوزه‌های تحکیم بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی پیشقدم بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید حججی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرهای ارومیه ، چالدران و تکاب اجراء می‌شود و این طرح تا پایان سال در بیش از 352 کانون استان نیز اجرا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی یاداوری شد: هدف از برگزاری این طرح، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: با تشکیل هسته‌های اجتماعی و همیاری سفیران اجتماعی این طرح در کانون‌ها اجرایی می‌شود و جامعه هدف، مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌خیز در شهرستانهای هدف می‌باشد.

انتهای پیام